ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, διατηρείτε κάθε δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας ή μέρος αυτής, σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).
Το loussati.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα e-shop διάθεσης προΐόντων όπως τσάντες, κοσμήματα και αξεσουαρ, σε τιμές λιανικής μέσω του Διαδικτύου, το οποίο ανήκει στην ΗΛΙΑΔΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΆΛΑΜΠΟΥ, με έδρα το Κιλκίς, Τούμπα Κιλκίς, ΑΦΜ 069511545, ΔΟΥ Κιλκίς και Αρ. ΓΕΜΗ 17625783500 το οποίο εφεξής θα αναφέρεται ως "Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ".
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
- Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.
- Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε σκουλαρίκια.
- Οι επιστροφές πρέπει να πραγματοποιούνται σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω.
* Σε περίπτωση μη εγκεκριμένων ή μη αποδεκτών επιστροφών, η “ΕΤΑΙΡΕΙΑ” μας φέρει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή και τα προϊόντα θα επιστρέφονται στη διεύθυνση αποστολής της αρχικής παραγγελίας.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Βήμα 1:
Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στα στοιχεία της “ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ” που αναγράφονται στην αρχική σελίδα του eshop.
Στην περίπτωση που έχετε δημιουργήσει Λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σας απευθείας μέσω της φόρμας επιστροφών, δείτε τον οδηγό εύκολης επιστροφής προϊόντων ΕΔΩ.
Βήμα 2:
Η συσκευασία του προϊόντος κατά την επιστροφή πρέπει να είναι τέτοια που να εξασφαλίζει την ασφαλή μεταφορά του και σε παρόμοιο όγκο με αυτό που σας έχει αποσταλεί. Συσκευάστε το προϊόν με την συσκευασία που σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Συμπεριλάβετε το παρόν Δελτίο Αποστολής. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν και εσείς να εξασφαλίσετε ότι τα προϊόντα δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί.
Βήμα 3:
Αποκλειστική Διεύθυνση αποστολής:
Στα στοιχεία της “ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ” που αναγράφονται στην αρχική σελίδα του eshop.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Εφόσον η διαδικασία επιστροφής έχει ολοκληρωθεί σωστά και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφεται παραπάνω, η επιχείρηση μας είναι υποχρεωμένη να σας επιστρέψει τα χρήματά σας εντός διαστήματος 14 ημερών από την επιστροφή του προϊόντος στην επιχείρησή μας.
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής :
- Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε αποστείλει σε εμάς μέσω email, σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή. Εμείς θα σας στείλουμε ένα email ειδοποίησης όταν πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων. Σημειώνεται το κόστος της υπηρεσίας αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.
- Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.
- Στον λογαριασμό Paypal που διαθέτετε, σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω Paypal.
- Στον τραπεζικό λογαριασμό πληρωμών σας μέσω e-banking, σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω της υπηρεσίας IRIS online payments.
*Ο χρόνος για να δείτε τα χρήματα στον λογαριασμό σας μπορεί να ποικίλλει και καθορίζεται από την εκδότρια τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για περισσότερες λεπτομέρειες.
ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Αν η επιστροφή γίνεται για λόγους άλλους από ελαττώματα στα προϊόντα, ελλείψεις ή λάθη στην παράδοση, θα πρέπει να αναλάβετε το κόστος αποστολής των προϊόντων πίσω σε εμάς. Για επιστροφές που θα γίνουν με τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier, μετά από συνεννόηση με τον τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, το κόστος επιστροφής διαμορφώνεται στα 4€ (το ποσό αυτό ενδέχεται να τροποποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας courier που ισχύει από καιρό σε καιρό). Το ανωτέρω ποσό δε θα καταβάλλεται στον courier που θα έρθει να παραλάβει τα προϊόντα, αλλά θα παρακρατηθεί από το τελικό ποσό προς επιστροφή σε εσάς. Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε άλλη μέθοδο επιστροφής, θα πρέπει να καταβάλετε οι ίδιοι άμεσα το κόστος αποστολής των προϊόντων στην αποθήκη μας.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο/-α προϊόν-τα, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη Διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται παραπάνω και στη συνέχεια να υποβάλλετε νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΩΡΟΥ
Οι ανταλλαγές προϊόντων δεν είναι εφικτές. Αν θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται παραπάνω και αυτός θα είναι και ο αποδέκτης της επιστροφής των χρημάτων.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΦΘΟΡΑ
Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε ελέγξτε το κουτί για τυχόν φθορές που μπορεί να έχει υποστεί κατά τη μεταφορά. Είναι φυσιολογικό για το κουτί αποστολής να φέρει φθορές, ωστόσο εάν παρατηρήσετε βλάβες στα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και τα περιεχόμενα και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στα στοιχεία της “ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ” που αναγράφονται στην αρχική σελίδα του eshop.